... "Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej" jest już dostępny na stronie DSC. Urzędy zainteresowane wzięciem udziału w projekcie mają możliwość wyboru jednego usprawnienia z następujących dwóch obszarów: systemy zarządzania w urzędzie

lub

komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym. Kryteria naboru: urząd zakwalifikowany do udziału w projekcie powinien przede wszystkim spełniać następujące kryteria:

1) działa na szczeblu województwa lub powiatu;

2) wykonuje zadania związane z bezpośrednią obsługą przedsiębiorców;

3)

nie korzystał

dotychczas ze wsparcia w ramach projektów realizowanych przez DSC:

- Klient w centrum uwagi administracji,

- Modernizacja systemów zarządzania i odnoszenie kompetencji kadr poprzez realizację wdrożeń usprawniającychukierunkowanych na poprawę procesów zarządzania w administracji rządowej,

- Poprawa zdolności zarządczych w urzędach administracji rządowej;

4)posiada etaty dla członków korpusu służby cywilnej.

Więcej szczegółów w informatorze.

Joomla templates by a4joomla